vertrek - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van Ing & Max Belt - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van Ing & Max Belt - WaarBenJij.nu

vertrek

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ing & Max

22 Juni 2009 | Nederland, Ter Aar

Hallo allemaal, ik hoop dat dit bericht wel aankomt, we gaan jullie hier nu op de hoogte houden van onze reis. Voor wie het leuk vindt.

Het was een leuk feestje vrijdag. Iedereen nog bedankt en we zien jullie snel weer!

Kus

Max en Ing

• 22 Juni 2009 - 14:54

Corrie Sep:

geweldig dat jullie dat doen.wens jullie een hele fijne huwelijksreis,geniet er lekker van

liefs Corrie

• 22 Juni 2009 - 15:53

Letsma:

Geniet van jullie vakantie en een prettige vlucht. Ben nieuwsgierig wat jullie op de huwelijksreis naar Thailand meemaken.

• 22 Juni 2009 - 16:06

Bianc:

heel veel plezier en genieten!!!! doen wij dat ook :P kus bianc

• 22 Juni 2009 - 17:31

Buster En Zmm:

Kanjers, zoals gemeld lekker genieten met elkaar, van elkaar....4 weken honeymoon als de majesteit en de PV hahaha nou we horen wel een tussenstandje......kus van ons.

• 22 Juni 2009 - 17:38

Dirk Jan En Henrike:

Wij wensen jullie een heel geweldige super Honeymoon, geniet lekker van elkaar en alles om jullie heen!
    Wij zijn erg benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven, we gaan deze site regelmatig checken.
    Liefs van ons.

• 22 Juni 2009 - 21:37

Norbert En Bernadet:

hoi max en ing

vanuit s-heerenberg een fijn vakantie gewenst, en we volgen jullie via deze site.

norbert en bernadet

• 23 Juni 2009 - 15:24

Marko En Wendy:

Hee Max en Ing,
    wat een gezellig feest was het met jullie. Leuk dat we zo op de hoogte blijven, als er nieuws is vanaf deze kant, horen jullie dit ook! Veel liefs van ons!

• 23 Juni 2009 - 21:22

dikke zoen !!!

• 24 Juni 2009 - 07:40

Jes En Givan:

Geniet!
    Julllie trouwdag was top!j,., 0 hhbfbb6 (schrijft givanna)
    Ik ga jullie volgen

• 24 Juni 2009 - 21:58

P.B.te Z.:

Ik heb genoten van jullie
    feest en van jullie.
    heeeeel veeeel plezier op
    jullie huwlijksreis

• 26 Juni 2009 - 08:29

De Oppas:

Hallo fam. belt. Geniet van Thailand en elkaar.Het is jullie gegund. groetjes john

• 28 Juni 2009 - 20:45

Oboema:

Al thaise negertjes in de boeien gesloten...
    groetjes..

• 29 Juni 2009 - 13:53

Yvonne En Jan:

bedankt voor jullie sms'jes! Heel veel plezier en niet blootvoets tussen de enge beesten doorlopen. Sterkte in de hitte. Af en toe een skolletje????!