Update - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ing & Max Belt - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ing & Max Belt - WaarBenJij.nu

Update

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ing & Max

30 Juni 2009 | Thailand, Bangkok

Lieve allemaal,

We zijn net terug van een tripje naar Kananchaburi, bekend van de beroemde "River Kwai Bridge". We hebben daar 2 dagen doorgebracht en hadden geen internet en zelfs geen bereik met onze telefoons. We zijn nu weer een nachtje in Bangkok voordat onze vlucht morgenochtend vertrekt naar Chiang Mai.

Op 22 juni zijn we vertrokken en waren we nog in de wolken van onze bruiloft. Toen we echt in de wolken waren op een paar km hoogte, kregen we de eerste tegenslag namelijk een vegetarische maaltijd! Welke onze reisorganisatie verkeerd had geboekt. Zoals jullie weten houden wij van lekker eten dus was dit even doorkauwen. Wegspoelen met de laatste Hollandse biertje is dan ook wel gelukt. Toen we aankwamen in Bangkok zijn we eigenlijk meteen door de stad gaan slenteren. Even wennen aan het klimaat. Temperaturen van 32 tot 40 gr. zijn hier heel gewoon! Dus vaak even een barretje of een terrasje op zoeken (jaja die zijn hier zowaar) om af te koelen. 's Avonds hebben we lekker gegeten en kwamen we uit in een drukke straat a la de rosse buurt van A'dam, maar in iets mindere mate. We hebben hier wat duurdere biertjes gedronken, maar wel onze ogen uitgekeken. Schaars geklede Thaise meisjes probeerden oude verlepte mannelijke toeristen hun barretjes en nachtclubs in te lokken. Maar gelukkig is Max niet oud en verlept en was in gezelschap van prive agent !!

De volgende avond hebben we een diner cruise gemaakt op de Chao Praya nadat we de hele dag op verkenning en aan het shoppen waren geweest. Handig zo'n skytrain. De dag daarop hebben we in Thonburi een Klongtour gemaakt. Varen op de kanalen. We zagen daar een hele grote varaan. Ook wat andere bezienswaardigheden bekeken. Ook zijn we met een tuktuk door de stad gegaan en naar Chinatown geweest waar we de enige toeristen waren. Geweldig! Voor een appel en een ei gegeten! De dag daarna hebben we een 5 uur durende mountainbike excursie gedaan door Bangkok met een gids. Dat was echt geweldig!! Wel erg goed uitkijken met het verkeer. Daarna zijn we naar een Snakefarm geweest waar we een show gezien hebben en geleerd wat we moesten doen als we er 1 in het echt tegenkomen. Nee.... niet wegrennen. We mochten ook met een slang op de foto, wat we natuurlijk gedaan hebben. Ja zelfs Ing heeft in d'r eentje een python vastgehad. Stoer he.

Daarna zijn we 3 dagen naar het gebeuren op en nabij de River Kwai geweest. Musea bezocht en de beruchte Hellfire Pass. Ook een boottochtje en een bezoekje aan de drijvende markt en een waterval behoorde daartoe. Nu dus weer terug in Bangkok. We gaan snel even jullie reacties lezen, want we hebben maar een half uurtje de tijd.

Groetjes van ons!

• 30 Juni 2009 - 11:25

Corrie Sep:

zo te horen en te lezen beleven jullie al heel gave dingen,geweldig en heel leuk om jullie verslag te lezen.

groetjes Corrie

• 30 Juni 2009 - 16:29

Buster En De Zmm:

dat was niet verkeerd geboekt dat had IK geboekt hahahaha had jullie gezichten wel willen zien met de vegetarische maaltijd. En prive agent 008 doet goed haar werk om Max niet tussen de ouwe mannen te laten lopen. Al zal het best apart zijn mocht het gebeuren. TANKEN MET THEO in Bangkok en dan op zo een plaats. Nou verder lijkt het ons hartstikke top wat jullie hebben meegemaakt en kijken uit naar de volgende update. Dikke ja echt DIKKE knuffel van Buster en ZMM

• 30 Juni 2009 - 19:30

Oboema:

Beetje jammer een maaltijd zonder lekkere kaugom,jullie zijn goed bezig,geniet ervan,tot het volgende verslag,gr. uit ter aar