aankomst Chiangmai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Ing & Max Belt - WaarBenJij.nu aankomst Chiangmai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Ing & Max Belt - WaarBenJij.nu

aankomst Chiangmai

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ing & Max

01 Juli 2009 | Thailand, Chiang Mai

Tegen de middag aangekomen in Chiang Mai nadat we een beetje vertraging hadden. Technische problemen....oh oh.... maar gelukkig zijn we goed aangekomen. Super hotel met gratis laptop en internet. Maar we hebben nog niet veel meegemaakt verder dus jullie horen later van ons.

Allemaal bedankt voor de leuke reacties. We missen jullie wel hoor!

Liefs van ons.

• 01 Juli 2009 - 10:23

Bianc:

zit helemaal te kwijlen bij jullie verhalen.......... maar wij hebben ook mooi weer !!!! dus nu hop naar het zwembad en dus ik geniet ook !!! jullie ook genieten voor je het weet ben je weer thuis en is het 15 graden:P groeten bianc

• 01 Juli 2009 - 11:25

De Dubbelfriss Prins:

Chiang Mai?! Ha, vanavond dus heerlijk aan de "flying vegetables"? Keurig!

Nu pas, via via, aan dit medium gekomen en weer bijgepraat!

Ook hier is genoten van de 19e kan ik wel verklappen! Incl. pils!!

Hoop dat jullie overigens lekker genoten hebben van mijn geschonken 12 litertjes hahaha

Lekker dejavu gevoel overgehouden aan jullie verslag tot nu toe.

Geniet er nog maar goed van, houden wij het hier nog wel even goed op temperatuur! ;-)

Greetz,

Ferry

• 01 Juli 2009 - 11:27

John:

Hoi lieverds, goed dat jullie het zo naar je zin hebben. Ik ben 10 kilo afgevallen nu ik niet meer bij jullie kan eten. Grapje!! Nee hier gaat alles goed en ben weer aan het werk. Het is hier zomers warm eigenlijk al sinds jullie weg zijn. Dus voor het weer hadden jullie niet weggehoeven. Vrijdag gezellig gebarbequed met buster en zmm en vrijdag ga ik dat terughalen in alphen.Zaterdag feestje van Rodney en verders veel werken en af en toe even fietsen. Ik zit dit nu buiten op het terras in Oudenbosch te tikken. Nog veel plezier en tot de 16e.
    groetjes john

• 01 Juli 2009 - 11:42

Pa:

hallo liefjes van mij ik heb gelezen dat juillie erg genieten daar van jullie vakantie.
    Ga zo door en geniet ervan.Ik hoop dat jullie nog veel leuke dingen gaan zien.Mis jullie wel,maargenieten voor jullie is belangrijker. Groetjes Jullie Pa.

• 01 Juli 2009 - 11:42

Henrike :

Hm klinkt allemaal wel super hoor!!!!! Geniet nog maar lekker van alles om jullie heen en natuurlijk elkaar!
    Als jullie terug zijn spreken we snel iets af want ik ben reuze benieuwd naar al jullie verhalen en die slang vasthouden klinkt ook wel erg stoer!
    Liefs Henrike

• 01 Juli 2009 - 11:43

Henrike :

Liefs Henrike

• 01 Juli 2009 - 14:58

Letsma:

Hey honeymooners,
    Het is leuk om jullie zo te kunnen volgen. Klinkt naar een super vakantie, behalve die vegetarische maaltijd dan ;-)
    Groetjes uit tropisch Nederland

• 01 Juli 2009 - 21:04

Corrie Sep:

het is hier ook smoorheet dus puffen.
    Ik hoop dat jullie nog hele leuke dingen mee gaan maken
    veel plezier hè
    liefs Corrie

• 02 Juli 2009 - 19:51

Rodney En Marielle:

Ha allebei

Leuk hoor al jullie belevenissen daar. Het klinkt er goed allemaal maar ook als hard werken jullie mogen er wel een paar dagen relaxen aan vast plakken om bij te komen van zoveel actie tijdens een vakantie...maar als je er bent moet je er natuurlijk alles uithalen. Zullen jullie missen zaterdag...wat moeten we nu mer al dat bier?? nou als het gezellig wordt (en dat wordt het!) doen we het snel weer over (als het banksaldo het weer toelaat haha) Nou geniet nog van al het moois dat jullie gaan zien en van elkaar natuurlijk. Tot in Ter Aar

x Mariel en Rodney

• 05 Juli 2009 - 06:36

Tjeerd Willy Sanne:

hoi lieve schatten,
    zullen jullie goed opletten vandaag tijdens de kookles, want we verwachten wel wat culinaire hoogstandjes als jullie weer terug zijn! Hier alles goed. Nog steeds erg warm. Nog veel plezier. Liefs en een dikke kus.