terug - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van Ing & Max Belt - WaarBenJij.nu terug - Reisverslag uit Ter Aar, Nederland van Ing & Max Belt - WaarBenJij.nu

terug

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ing & Max

19 Juli 2009 | Nederland, Ter Aar

Zoals de meesten van jullie al wel weten nu, zijn wij terug in Nederland. Voor de geinteresseerden± binnenkort zullen we wat foto´s op onze beide hyves zetten. Voor diegenen die geen hyves hebben, zullen we hier ook wat foto´s plaatsen. Hou deze pagina dus in de gaten!

• 19 Juli 2009 - 17:37

Buster En Zmm:

Welkom terug hb en pv Wij zullen zeker de pagina's in de gaten houden om jullie geweldige belevenissen te volgen. Nog beter is om dat met 1 biertje te doen onder wie is de chef. Want Thais eten wie wil dat niet...Nogmaals Welkom en werkse weer.........

Ing & Max

Na onze bruiloft 19 juni a.s. gaan wij op huwelijksreis naar Thailand. We vertrekken op 22 juni om 20:45 u vanaf Schiphol. We houden jullie op de hoogte van onze belevenissen, dus hou deze site in de gaten! Voor nu zeggen wij..... tot de 19e!!!! Liefs Max & Ing

Actief sinds 04 Juni 2009