Olifanten avontuur - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Ing & Max Belt - WaarBenJij.nu Olifanten avontuur - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Ing & Max Belt - WaarBenJij.nu

Olifanten avontuur

Blijf op de hoogte en volg Ing & Max

01 Januari 1970 | Thailand, Ayutthaya

Tegen het einde van het ritje op de olifant, kwamen er 2 straaljagers over. Deze maakten zoveel kabaal dat alle olifanten schrokken en er een aantal wild werden. De onze had een kleintje bij zich en stond tussen olifanten die begonnen om te draaien en verderop begonnen er een aantal te trompetteren. Hier werd ie onrustig van en ging wild doen waardoor wij ook in de stress schoten en met angst en beven op het beest zaten. Gelukkig konden we er vrij snel af, maar we stonden wel te shaken.

• 25 Januari 2013 - 10:36

Corrie Sep:

Spannende avonturen maken jullie mee zeg,vooral met die olifanten,daar gaan jullie geen tweede keer op,denk ik

nog veel plezier allemaal

Ing & Max

Na onze bruiloft 19 juni a.s. gaan wij op huwelijksreis naar Thailand. We vertrekken op 22 juni om 20:45 u vanaf Schiphol. We houden jullie op de hoogte van onze belevenissen, dus hou deze site in de gaten! Voor nu zeggen wij..... tot de 19e!!!! Liefs Max & Ing

Actief sinds 04 Juni 2009