en nog een keer.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ing & Max Belt - WaarBenJij.nu en nog een keer.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ing & Max Belt - WaarBenJij.nu

en nog een keer....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ing & Max

12 Juli 2009 | Thailand, Bangkok

Je kan hier GRATIS internetten, maar per kwartier, dus je moet er steeds weer opnieuw in..... komt goed!

OK dan.... onze belevenissen in de bergen. De 1e dag werden we van ons hotel opgehaald en gingen we op weg naar de Gouden Driehoek. Dat was een aardig stukje crossen, dus onderweg genoten van de prachtige natuur en de heerlijkste ananas gegeten die je je maar bedenken kan!!!! Het eten en het fruit zijn hier werkelijk fantastisch. Echt om te smullen!!! We hadden lunch onderweg, dichtbij Chiang Rai voor echt erg weinig euries, alleen het eten werd betaald door de reisorganisatie (schiet niet op dus voor de echte Nederlander, kan je eindelijk wat besparen.....). Ook dat eten was weer voortreffelijk en dat voor ee "knaak en bos wortels". Overigens was het weer mooi droog en van tijd tot tijd zelfs zonnig!!! Na de lunch reden we door naar Chiang Saen waar we wat tempels bezocht hebben. De meeste tempels zijn hier van goud of het zijn ruines en we hebben er al een stuk of wat gezien. Toch blijft het indrukwekkend, al die monikken enzo en de big budha's. Daarna reden we door naar de Gouden Driehoek, waar we het opiummuseum bezochten. Dat was zeer interessant. Hiervoor nog even van het geweldige uitzicht genoten over de rivier en de landen Myanmar en Laos.

Ing & Max

Na onze bruiloft 19 juni a.s. gaan wij op huwelijksreis naar Thailand. We vertrekken op 22 juni om 20:45 u vanaf Schiphol. We houden jullie op de hoogte van onze belevenissen, dus hou deze site in de gaten! Voor nu zeggen wij..... tot de 19e!!!! Liefs Max & Ing

Actief sinds 04 Juni 2009