Ayutaya - Reisverslag uit Ban Mai Langmo, Thailand van Ing & Max Belt - WaarBenJij.nu Ayutaya - Reisverslag uit Ban Mai Langmo, Thailand van Ing & Max Belt - WaarBenJij.nu

Ayutaya

Blijf op de hoogte en volg Ing & Max

23 Januari 2013 | Thailand, Ban Mai Langmo

Vanuit Kanchanaburi waar we de begraafplaats en twee musea bezochten, vertrokken we met de trein over de zogenoemde dodenspoorlijn. De treinrit duurde anderhalf uur. Daarna werden we opgepikt door de chauffeur van onze minivan en betrokken we richting Ayutaya. Onderweg nog wat mooie tempels gezien en om ongeveer 19:00 uur arriveerden we in ons hotel. Deze lag ook aan een rivier en weer hebben nog heerlijk buiten gezeten in de mooie tuin. De volgende ochtend bezochten we het zomerpaleis van de koning en daarna nog wat tempels en overblijfselen van tempels die verwoest zijn die de Birmezen. De grote boeddha beelden e.d. zijn werkelijk schitterend en je voelt je heel klein als je erbij staat. Het blijft indrukwekkend. Vanuit Ayutaya reden we richting Khorat. Onderweg was er veel moois te zien en ook prachtige natuur. De afstanden waren wel heel groot. Dus we zaten bijna de hele dag in de minivan met stops tussendoor om al het moois te bekijken! In Khorat zijn we over de lokale markt gelopen waar WIJ een bezienswaardigheid waren. Voor 3,75 kochten we een paar slippers. Daarna gingen we een lokaal tentje in waar we met handen en voeten duidelijk moesten maken dat we een biertje wilden. Maar....het lukte. Ze vonden ons nogal grappig. Hierna toch ons bedje opgezocht, want we moesten elke dag vroeg op.

Ing & Max

Na onze bruiloft 19 juni a.s. gaan wij op huwelijksreis naar Thailand. We vertrekken op 22 juni om 20:45 u vanaf Schiphol. We houden jullie op de hoogte van onze belevenissen, dus hou deze site in de gaten! Voor nu zeggen wij..... tot de 19e!!!! Liefs Max & Ing

Actief sinds 04 Juni 2009