Eindelijk gearriveerd - Reisverslag uit Thompson Island, Canada van Ing & Max Belt - WaarBenJij.nu Eindelijk gearriveerd - Reisverslag uit Thompson Island, Canada van Ing & Max Belt - WaarBenJij.nu

Eindelijk gearriveerd

Blijf op de hoogte en volg Ing & Max

01 Januari 1970 | Canada, Thompson Island

zo na een reis van 24 uur kwamen we eindelijk aan in Miami. Dat onze huurauto opgehaald. We kregen een upgrade, omdat er kennelijk niet meer genoeg auto's in de full size klasse. Dus we kregen een keuze uit allemaal SUV's. Gekozen voor een Chrysler. Gave bak. 's Avonds even Miami verkend. Wat je daar allemaal ziet, dikke auto's, opgedofte mensen, veel restaurants, cocktails in onwijze grote glazen. Bizar. Gisteren als een echte toerist een sightseeing toer door Miami gemaakt en in little Havana, en Cubaanse wijk, gegeten.

Daarna terug naar South Beach waar we een duik in de zee hebben genomen en foto's hebben gemaakt op de 'Baywatch' huisjes. De lifeguard huisjes. Het water was heerlijk lauw en mooi blauw en je had geen moeite om erdoor te komen. We zagen en stuk verderop 3 cruise schepen uitvaren. Geweldig! Daar zitten wij volgende week dus op.

Anyway vandaag gaan we naar Key West. Zo'n 300 km rijden. Wordt vervolgd. .....

• 02 Oktober 2013 - 08:01

Willy Bruinsma:

hoi schatjes, klinkt goed wat jullie al gedaan hebben. Max gaat het goed met eten? Gaan jullie al richting Everglades? Geniet van al het moois en van elkaar. Dikke kus.

• 02 Oktober 2013 - 16:43

Leo En Trees:

Ik vond het al zo lekker rustig hier. Wanneer gaat die andere Belt op reis?

• 02 Oktober 2013 - 16:59

Mariel:

Heerlijk de lange reis achter de rug! Nu lekker toeriste spelen in een grote auto. Klinkt goed allemaal...heel veel plezier

• 02 Oktober 2013 - 23:00

PA EN Ma.:

We hebben je mail gelezen het ziet er goed uit.
    Nog veel plezier

Ing & Max

Na onze bruiloft 19 juni a.s. gaan wij op huwelijksreis naar Thailand. We vertrekken op 22 juni om 20:45 u vanaf Schiphol. We houden jullie op de hoogte van onze belevenissen, dus hou deze site in de gaten! Voor nu zeggen wij..... tot de 19e!!!! Liefs Max & Ing

Actief sinds 04 Juni 2009